24 Mart 2016 Perşembe

TAYLAND
PHUKET

BALAYI

Bu bir tbt yazısıdır :) çok popüler olan tbt adı altında eski fotoğrafları paylaşma olayını,ben blog yazılarıma da yapmaya başladım...

Yıl kaçtı unuttum:) kaçtı... 2009 sanırım... aylardan Eylül...

Tayland Asya'nın güneydoğusunda  yer alan özellikle Türklerin son yıllarda keşfettiği, vizesiz seyahat edilebilen ülkelerden biri.Balayı için en fazla önerilen ve tercih edilen adalardan birkaçı olan Phi Phi ve Koh Samui adaları,Maya beach,James Bond İsland Tayland sınırları içersinde...
Phuket,Tayland'ın dünyaca ünlü en büyük turizm adası.Biz Phuket adasında Katathani Beach resort de kaldık.Odamızı okyanus manzaralı seçmiştik.Müthiş güzeldi ;fakat 2.gün değiştirdik.Neden mi? Okyanus sesi,dalgası bizi korkuttu,tsunami gibi sanki.Heryer de tsunami uyası var.Korkmamak elde değil.Bizim gittiğimiz ay deniz böyle oluyormuş.

Balayı için önceden uçak ve otelimizi ayarladık.Uçak parasını eşim yıllardır biriktirdiği mil puanlarıyla aldı, hem de first class,kaç sene birikmiş siz düşünün :) Tayland'ın başkenti olan Bangkok'a Gidiş 9.5 saat sürerken, dönüş yaklaşık 10.5 saat sürdü.Bangkok- Phuket arasında Air AsiaThai Air ve Bangkok Air uçmakta.1 saatte Phuketteyiz..Bangkok- Phuket arası ulaşım otobüsle de mümkün ancak o da yaklaşık 9 saat kadar sürüyor.

Otelimizin bahçesi de çok tropikti...

Hindistan cevizi heryerde... İçmeden dönmeyin derim,bizim buradakilere göre cok daha tatlılar...

Merakımız dan bazı tapınaklara da gittik.Bizim camilerimiz de olan baş örtme ,burada bacak örtmesi.Kapıda şal veriyorlar,etek gibi yapıp,içeri böyle giriliyor...

veee evet Tayland denilince akla,fil turları geliyor sanırım :) Biz de atlamadık tabi bindik file yabani bir ormanda turladık.Tabi filin bakıcısı da bizimle idi;ama inanın çok korkunç,çok yüksek ve bağlı değilsiniz;ama bunu tadmadan dönmemeli tabi..

Phuket adasından kalkan jet gibi uçan botlarla adalar,sahiller turuna katıldık.Puket’in en popüler günübirlik tur alanlarından biri, doğusundaki Puket Körfezi. Phi Pihi ve James Bond Adası, Maymunlar Sahili, Leonardo DiCaprio’nun kumsalı...
Yolda ki manzaraları anlatamam.Çok entrasan,sanki dünya da değilim,bambaska bir yer...Yoldan birkaç fotoğraf bunu anlatır mı bilemiyorum.

İlk durak Maya Bay...
Maya Beach,Leonard di caprionun ''the beach'' filmini çektiği.Bir daha izleyin hemen:) filmi izledik ve aynı yerlerde biz de vardık, herkes bu filmden dolayı buraya başka bir ilgi gösteriyor.

Şu meşhur tayland sandalları ile poz vermeden phuket'e gittim demeyin :) Biz maya ve phi phi adalarında çektik...

Monkey Beach de maymunlar adası,bir sürü maymun,hepsi okadar alışmış ki insanlara elinizden yemek yiyorlar :)

Sonraki durak Phi Phi adası ,hayallerimde olsa bu kadar güzel ,cennet bir ada olamaz.Aşık oldum... Balıklarla birlikte yüzdük..

Ada da birbirinden farlı meyveler,...Dönüşte bavulumuz da arkadaşlarımıza hediye ne aldık dersiniz? Meyva :)

Son durak James Bond adaası.James Bond adası asıl ününe 1974 yapımı bir Guy Hamilton yapımı olan  James Bond filmi "The Man With The Golden Gun"  ile kavuşmuş...

Phuket de yemekler çok farklı soslarla zenginleştirilmiş,Benim damak zevkime çok uyuyor.Yemeklerini çok sevdim.. Ayrıca muz yemekten gına gelebilir ama çok tatlılar...

Ve deniz ürünleri ada da çok ucuz,Bol bol yiyin..

Bir gece otelimiz de kimse yokken sonsuzluk havuzun da....

Aşkımız sonsuz olsun....

1. Gözüm gönlüm açıldııı yaz gelsin artıkkkkkk ♥ Aşkınızın sonsuz olması dileklerimle ♥

2. Beğenmemek mümkün mi ki şuan her şeyi bırakıp gidesim var ama olmuyor işte ne yazık ki şartlar :(( ama fotoğraflara bakınca otelin bahçesi ne güzelmiş dedim :))

1. çocuklardan önce yaptık yoksa şimdi bizim de mümkün değil cnm :)

3. Allah ım gözüm gönlüm açıldı:) herşeyi bırakıp gidesim geldi valla tatlım:) vizesiz olduğunu ilk defa duydum ne güzelmiş:)

1. ne mutlu bana içini açabildiyse yazım canım.sevgiler

4. Wuuuu çok güzelmiş yaaa.. Hem de şu kış günün de, böyle bir tatil görmek içimizi açtı :)

5. Ahu'cum muhteşem bir yerde muhteşem bir tatil olmuş.Mutluluğunuz daim olsun...

6. Fotoğrafları görünce orada olmak istedim.Herşey ne kadar güzel ve temiz.Aşkınız sonsuz olsun.
    Sevgiler...

7. Ay kuzum balayınız muhteşem geçmiş tabi her yer bir yana siz kumrular en muhteşimisiniz..9-10 Saat uçak yolculuğu bana epey ürkütücü geliyor 1 saate bile zor dayanırken okadarı bilmiyorum.Gittiğiniz yerleri öyle güzel anlatmışsınki belgesel tadında olmuş.

8. These photos are spectacular. What a beautiful place to visit. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

10. Çok güzel bir tbt olmuş.Fotoğraflar ve yazı harika...Aşkınız sonsuz olsun..