10 Mart 2016 Perşembe

RİTİM ART PERKÜSYON TOPLULUĞU

RİTİM ART ile HAYATIN RİTMİNİ YAKALA

Ritim Art  grubu,kelebek kadınlar blogger etkinliğinin en güzel,eğlenceli sürprizlerinden oldu.Hiç beklemediğimiz bir anda kapıdan müzik çalarak içeri girdiler.Müziğin ritimi ile insan enerji doluyor.Bir anda kendimizi oynarken bulduk.


Ritim art topluluğu,verdiği enerji ile inanılmaz keyifli saatlere imza atıyor.Düğün organizasyonları için de çok güzel bir seçenek.Ben onları dinlerken ilk aklıma gelen,''keşke düğün gecemde onlar olsaydı, nasıl eğlenirdik'' oldu :)


Ritim Art Perküsyon Topluluğu muhtesem perfonslariyla etkinlikte davetlilere unutulmaz anlar yasattilar.2003 yilinda Mustafa Kemal Coksen onderliginde kurulan RitimArt Perküsyon Atölyesi Dunya cografyasinda Arap,Hint,Latin ve Afrika Abadolu'dan Turk Halk,Turk Sanat ve Alaturka ezgilerini baz alan düzenlemeleriyle yerli yabanci bir cok sarki esliginde ritim egitimleri vermekte,bir cok organizasyonlardada yer almaktalar.
Zengin ve popüler muzik repertuarlari ile tamamen profesyonel muzisyenlerden oluşan kadro,kurumsal sirketlere,kişisel organizasyonlara ve genel etkinliklere yaratici katilimlar sunmaktalar.Ritimart Atolye si belli araliklarla dönemsel olarak amator muzik sevenlere ders vermekte ve guruplarla eglenceli organizasyonlara katilmaktadirlar.Yapmis olduklari calismalar ve videolar icin www.ritimart.com daha detayli bilgi alabilirsiniz.



Topluluğun kurucusu,

MUSTAFA KEMAL ÇOKŞEN

image
1990’lı yılların başlarında müziğe başlayan ve uzun yıllar Okay Temiz’le birlikte çalışan Mustafa Kemal Çokşen 2001 – 2007 yılları arasında Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde (MSM) perküsyon eğitmenliği vermiş, sanat merkezi bünyesinde kurduğu ritim topluluğuyla bir çok konsere imza atmıştır. M.S.M. Tiyatrosu’nun 2006–2007 sezonunda sahneye koyduğu “Tuhaf Bir Aile” adlı oyunun ritim koreografisini hazırlayıp öğrencileri ile birlikte 52 gösteri boyunca canlı performans gerçekleştirmiştir. Müzik dışında 2004 yılında, 17 Ağustos depreminde yaşadıklarını ve yapılan çalışmaları kaleme aldığı “Çadırkent Günlüğü” adlı kitabını yayınlayan Çokşen halen müzik hayatına kurduğu RitimArt Perküsyon Atölyesinde RitimArt Elegance Orkestra, RitimArt Balkan Orkestrası, DJ&Perküsyon performansları ve RitimArt Latino, RitimArt Davul Şov, RitimArt Varil Şov gibi değişik perküsyon çalışmaları ile devam etmektedir.




Ritme olan ilginizi RitimArt Perküsyon Atölyesi’nde keşfedebileceğiniz gibi bir araya geldiğiniz arkadaş grubunuz ile kendi mekânınızda da yaşayabilirsiniz.

Ritim Art Perküsyon Topluluğunun etkinliklerini instagramda buradan takip edebilirsiniz.



İLETİŞİM

4 yorum:

  1. Çok güzel bir sürpriz oldu bu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel eglendik harika bir gün oldu :)

      Sil
  2. Super olmus canim ne kadar eglenmissiniz her halinizden belli (:

    YanıtlaSil