3 Mart 2016 Perşembe

SAĞLIĞINIZI DOĞAL YOLLARDAN KORUMAK İÇİN ENA FARMA

ENA FARMA

26 Şubat Cumartesi günü,Beykoz Hidiv Kasrı köşkünde,çoğunluğun anne bloggerlardan oluştuğu,Şafağın Dünyası ve Önce Kadın Sonra Anne 'nin düzenlediği ENA FARMA lansmanındaydım.Öncelikle bu bilgi dolu etkinlik için çok teşekkür ediyorum.Çocuklarımız için de ayrı bir salon ayrılmıştı.Mavi kızım da çok keyifli bir gün geçirdi.





Ena Farma ''Sağlığınızı doğal yollardan korumak için çalışıyoruz'' sloganı ile geleceğimizin mirasçıları olan çocuklarımıza ve ailelerine güvenle kullanabilecekleri FDA sertifikasına sahip yüksek standartlarda ürünler üretiyor.

Cold-mix dediğimde duymayan pek kişi yok.Bende cold-mix ürününü küçük kızımın hastalıkları ile tanımıştım.Soğuk algınlığı, özellikle bebeklerde burun tıkanıklığı çok zor bir durum oluyor.Bu sebeple,benim için en doğal yollardan biri cold-mix oldu.Bazen kendimde bile kullanmaya başladım.Bu lansman sayesinde ENA FARMA'nın diğer ürünlerini de tanıma fırsatım oldu.

Ena Farma'nın Genel Koordinatörü Meryem Özselanik'ten ve Ürün Müdürü İlknur Demiray'dan ürünlerin içeriklerini,üretim şekillerini detaylı öğrendik.


Ena Farma Ürünleri:



  • COLD-MİX


Üst solunum yolu enfeksiyonlarında (grip ve soğuk algınlığı, farenjit, sinüzit, bademcik iltihabı, orta kulak iltihabı ), güvenli formülü sayesinde hastalığın şiddetini azaltır ve burun tıkanıklığı başta olmak üzere tüm semptonların iyileşmesini destekler.Ben artık okula giderken bile kızımın yakasına damlatıyorum. 


  • CARVEN KEKİK ŞURUBU


Bu şurubun 2 çeşidi var.Biri çocuklar için,diğeri büyükler için.Carven bitkisel öksürük şurubu; içeriğindeki kekik ekstresi ve meyan kökü ekstresi sayesinde öksürükle savaşıyor.Ekspektoran (balgam sökücü) etkisiyle, solunum yolu hastalıklarına bağlı semptomların giderilmesinde kullanılan geleneksel bir tıbbi bitkidir.
Bu hafta benim ve kızımın biraz soğuk algınlığına bağlı öksürüğümüz vardı.Carveni denedim hemen.Gerçekten inanılmaz etkisi.Tadıda çok hafif.Kokusu mis gibi kekik.Öksürüğümü hemen kesti.Özellikle balgamı azaltması çok iyi.


  • BABİ-XZEN BİTKİSEL ŞURUP


Organik dereotu ve organik zencefil içerir.

Anne ve bebek için önemli olan gaz, şişkinlik, infantil kolik ve kusmanın önlenmesine yardımcı olur.


  • BAYBAY FORTE BİTKİSEL DAMLA


Malesef tüm annelerin kaderidir,uykusuz geceler.Bu ürünün de çıkmasının sebebi,uykusuz bir anne.Uyku ilacı değildir!

Hiçbir Hekim, Ebeveyn bebeği/çocuğu uyku ilacı ile uyutmak istemez. Önemli olan uykusuzluğa neden olan alt nedeni ilaçtan daha az yan etkili ve daha güvenli bir ürün ile desteklemek ve tüm taraflar için yaşam kalitesini arttırmaktır.Melisa otu, mayıs papatyası ve ıhlamur içerir.


  • MAXERİN COOLER

Hap içemeyen bir çok kişi için maxerin inanılmaz faydalı bir ürün.Deneyimlerini en kısa zamanda paylaşacağım. Maxerin;
•         Migren ağrılarında geleneksel olarak kullanılmaktadır.

•         Baş, boyun ve ense ağrılarını gidermek için kullanılır.


  • BİTRİN BİT SPREYİ


  • FİTOMED ÇAYLARI

Tıbbi Çay nedir?
Tıbbi çay; günlük rahatsızlıkları iyileştirmek, hastalıklardan korunmak, iyi- sağlıklı olma halini sürdürmek ve vücuda destek vermek amacıyla eczacı tarafından tıbbi bitkiler kullanılarak hazırlanan ve tek tıbbi bitki olarak da paketlenen çaydır.



ENA FARMA ürünlerini sadece eczanelerde bulabilirsiniz.


Etkinlik ile ilgili detayları #sağlıklıyarınlar hashtagi ile takip edebilirsiniz.Sizin de Ena farma ürünleri ile ilgili deneyimleriniz var ise benimle paylaşabilirsiniz.Bekliyorum...

Ena Farma iletişim:
  • ZÜMRÜTEVLER MAH. NİL CAD. NO:33/4 MALTEPE / İSTANBUL
  • 0 216 441 30 93
  • 0 216 441 30 93
  • enafarma@enafarma.com.tr
  • www.enafarma.com.tr




6 yorum:

  1. Merhaba takipteyim sizide beklerim bloğuma sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir gun olmus ve sayende bizde bilgilendik canim (:

    YanıtlaSil
  3. Ayaklarına sağlık cnm teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım,bu faydalı ürünleri yakından tanıyabildiğim için...

      Sil