21 Mart 2016 Pazartesi

HİÇ OLİVE OİL - NATUREL SIZMA ZEYTİNYAĞI

Hic Olive oil ile kahvaltı lezzetleri


Merhaba,bugün sizleri İzmir'den gelen zeytinyağlarıyla tanıştırmak istiyorum.Birazda zeytinyağının faydalarından bahsedeceğim..


Hiç oliveoil İzmir Urla ilçesi Bademler Köyü yamaçlarında yetişen Zeytin ağaçlarından toplanan zeytinlerden erken hasat edilip soğuk sıkım yapılmıştır.Yüzde 100 Doğal 0 Soğuk Sıkım...



Hiç zeytinyağlarının,siyah ve beyaz olarak iki çeşit şişe tipi var.Ben siyah şişesini kullanmaya başladım... Kahvaltılarda biraz kekik serpip,kızarmış ekmeği bandırıp afiyetle yiyorum :) Pratik bir tarif de sizin için yazıyorum,afiyet olsun...




Malzemeler:
- 1 su bardağı sızma zeytinyağı
- 10 adet doğranmış yeşil veya siyah zeytin
- 1 diş rendelenmiş sarımsak
- 10 tane kurutulmuş domates parçası
- 6 adet ceviz
- 1 limonun suyu
- 1 tatlı kaşığı biberiye ( 2 dal taze biberiye kullandım)
- 1 tatlı kaşığı kekik  


Afiyet olsun...

Yemeklere ve salatalara da verdiği tadı çok beğendim.Zeytinyağlı birsürü kahvaltı seçeneğimizin olması ne güzel.

Ayrıca Hiç zeytinyağının çok güzel bir hikayesi var buradan okuyabilirsiniz... Benim çok hoşuma gitti çünkü benim de hep hayalimdir,İzmir'e yerleşmek.


Zeytinyağı Sağlıktır

Zeytinyağ beslenmemizde önemli bir yer tutar sağlıklı yaşamda sofralarımızdan eksik etmemek gerekir.

Yağlar, insan hücreleri ve dokular için yaşamsaldır. İnsan vücudunun canlılığını sürdürebilmesi için gerekli olan enerjinin büyük bir kısmı, yağlar tarafından karşılanır. Yağlar, hücre içi organelleri, hücre ve sinir hücreleri için gereklidirler. Vücutta yağ, dokuda depolanır ve gerektiğinde enerji için kullanılır. A, D, E, gibi bazı vitaminler, yağda erirler. Bu vitaminlerin kana karışabilmesi için, vücutta belli oranda yağ gereklidir.

Zeytinyağı, Omega-6 yağ asidinin, omega-3 yağ asidine oranını da düzenlemektedir. Bu oranlardaki dengesizlik,hastalıklar ve kanser de dahil olmak üzere, kalp ve bağışıklık sistemi ile ilgili birçok hastalığın ilerlemesine neden olur. Düzenli kullanıldığında zeytinyağının, kalbediyabete, aşırı şişmanlığahücre yaşlanmasına, safra kesesi taşlarına, hatta bazı kanserlere karşı korunma sağladığını biliyoruz.


ZEYTİNYAĞI GÜZELLİKTİR
– Zeytinyağı sağlık ve güzellik kaynağıdır. Cildi besler, korur ve yumuşatır. Cildin hem görünüşünü hem de yapısını güzelleştirir.
 Cildi onarır, nemlendirir, sıkılaştırır, yıpranmasını önler, saçları yumuşatır, tırnakları güçlendirir. Cilde, temiz ve parlak bir görünüm kazandırır.


Zeytinyağ alırken şeffaf, plastik,şişelerde 

almamaya çalışın ve bir senede tüketin.


8 yorum:

  1. Zeytinyağı bizimde sofralarımızdan eksik olmaz Bu markayada göz atıcam mutlaka sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Gercek ten saglik zeytinyaga ben de bayilirim afiyet olsun tatlim

    YanıtlaSil
  3. Şişe tasarımıyla lezzetiyle bizde evde çok beğendik canım,afiyetle tüketin sizde.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar çok tesekkürler serifeciğim sayende harika bir lezzet ile tanıştık.öpüyoruz kızlarla...

      Sil
  4. Sabah kahvaltda bende zeytinyağını tüketmeyi sevenlerdenim. Tarifini deneyeceğim canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel çok sevindim.afiyetler olsun şimdiden.Sevgiler..

      Sil