10 Mart 2016 Perşembe

O'JİVU PARFÜM

O'JİVU

Kelebek kadınlar günü etkinliğinin sponsorların dan O'jivu Parfümleri.
Benim parfümüm en sevdiğim kokulardan vanilya 'VANİTY'',özellikle kutusuna bayıldım.Beni ilk çeken kutusunun tasarımı oldu.




Aynı parfüm bende farklı, arkadaşımda farklı kokuyor! derler ya neden mi?
Parfümler yaşayan özlerdir,sürüp bekleyin. Bir saat kadar sonra teninizin size has salgısı ve sıcaklığı ile bazı özleri daha vurgulayacak bazılarını ise geri planda bırakacaktır.


Parfüm severler ''Eau de parfüme'' olmasının özelliğini bilirler.Daha kalıcı bir koku özelliği vardır.Tende durdukça güzelleşen bir koku.Bu açıdan da o'jivu parfümünün kalıcı özelliğini çok sevdim.

Kokuların daha kalıcı olmasını isterseniz,giysilerin üzerine sıkın.Özellikle kazak, atkı gibi kalın giysiler, parfümü daha uzun süre saklayacaktır.
Parfümlerin  mevsimi de vardır.Çiçeksi kokular yazın,aromatik kokular kışın kullanılır;ama bazı parfümler her mevsime uyar.Benim bu parfümüm yaz,kış kullanabileceğim kokulardan.Meksikalı çikolata, şeftali, kırmızı elma, lotus ve vanilya notları bu parfümü serinletici, canlandırıcı ve cazibesiyle birleştiriyor. Çok teşekkürler O'JIVU.








6 yorum:

  1. Ben şu anda beyaz renkli Çiçek kokusunu kullanıyorum diğerlerini de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiçek kokusu da harika tam zamanı bahar için güle güle kullanın...

      Sil
  2. Çikolata ve vanilya varsa bu parfümü almam lazım :) Paylaşım için teşekkürler sevgiler ♥ Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  3. Paylasim icin tesekkurler canim sisesine bayildim ben de guzel gunlerde kullan (:

    YanıtlaSil