22 Mart 2016 Salı

THALİA BB KREM DENEYİMİM

THALİA


Merhaba,bugün biz hanımlar için çok önemli bir makyaj ürünü olan, Thalia BB krem deneyimimden bahsetmek istiyorum.



BB krem nedir?
BB krem’in açılımı Blemish Balm veya Beauty Balm’dır. BB (Blemish Balm)


Thalia BB kreminin en güzel özelliği,Nemlendiricili Etkili Ton Dengeleyici olması...
Benim cildimin kuru olmasından dolayı fondöten ürünlerini hiç sevemiyorum;çünkü ürün öncesi krem bile sürsem o kuruluk belli oluyor bir süre sonra.. Ama Thalia BB kreminin o ince yapısını çok severek kullanıyorum.Cildim kurumuyor artık.
2 ton seçeneği var.Ben light  (açık) olanını tercih ediyorum.Cilt renginize göre seçebilirsiniz.

Derin çizgi ve kırışıklarla mücadele etmenin yepyeni yolu yeni THALIA BB Krem. Hafif dokusu ve nemlendirici özelliğiyle THALIA BB Krem tam aradığınız ürün. Uzun süre nemlendirici ve düzgünleştirici özelliği sayesinde günden güne pürüzsüzleşen bir cildiniz olacak.
Her sabah temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine uygulayın. Hafif dokusu ile cilde kolayca uygulanır.
- Cilt rengini eşitler.
- Pürüz ve çizgileri gizler.
- Sağlıklı bir ışıltı verir.
 -İpeksi his verir.
-  Dış etkenlere karşı korur.
- Uzun süre nem sağlar.
Kullanım Şekli: Temizlenmiş cildinize bir miktarı kremi yüzünüze masaj yaparak uygulayınız. 
Uyarılar: İçeriğindeki bileşene karşı bilinen alerjiniz varsa kullanmayınız. Gözlerle temasından kaçınız. Yara, yanık ve tahriş olmuş cilt üzerinde uygulamayınız. Harici kullanım içindir.

Kelebek kadınlar Blogger etkinliğinde adımıza özel bir kutu hazırlanmıştı.
Ayrıca sabunlarının kokusuna bayıldım.Denemelisiniz... ve Ebru Şallı ürünlerini de deneyip,sizinle paylaşacağım..
Çok teşekkürler Thalia...



10 yorum:

  1. ben kullandım ama alerji yaptı yuzum hassas olduğu için başka marka yöneldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt tipine göre değişebilir tabi.Umarım cildinize göre bulabilirsiniz...

      Sil
  2. Nice review!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda bb krem arayisindayim bu yazi super oldu canim guzel gunlerde kullan ayrica ebru salli nin urunleri ile ilgili yorumlarini da bekliyorum ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cok teşekkür ederim,deniyorum suan en kısa zamanda yazacağım.Sevgiler...

      Sil
  4. Thalia'nın sabunlarına bayılıyorum, BB kremini de deneyebilirim ♥ Teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
  5. Bu deneyim benim için önemliydi bende leke kremini tercih etmiştim yanılmıyorsam.

    YanıtlaSil
  6. Kokusuna yapısına ve nemlendirici özelliğine bayıldım ben.Sende güzel günlerde keyifle kullan cnm.

    YanıtlaSil