14 Nisan 2016 Perşembe

COTTONBOX RENKLERİN DÜNYASI

COTTONBOX

RENKLERİN DÜNYASINA HOŞGELDİNİZ...

Cottonbox’tan renklerin dünyasına davet var!


Mira minnoşum ile beraber Ritz Carlton otelinde gerçekleşen COTTONBOX lansmanına katıldık.Baharın enerjisi ile yenilenmiş ilkbahar-yaz koleksiyonunun hepsi birbirinden renkli.Mis gibi çiçek ve deniz tasarımları var.

Evimde severek kullandığım bir marka olduğu için tavsiye ediyorum.Çocuklarım için de severek kullanıyorum;çünkü kesinlikle terletmiyor. %100 pamuk ipliği kalitesi, özellikle tercihlerinde ince eleyip sık dokuyan ebeveynlerin tercihi oluyor. 



Her sezon birbirinden şık tasarımlarıyla ‘yatak odasında moda’ algısını güçlendiren marka Cottonbox, 2016 İlkbahar & Yaz koleksiyonunu ‘renklerin dünyası’ konseptli lansmanla basına tanıttı. Ritz Carlton Otel’de kahvaltı ile başlayan etkinlik, düzenlenen yastık kılıfı boyama workshopuyla renkli görüntülere sahne oldu.


İstanbul Kadıköy de bulunan Erguvan Sanat Atölyesi ile düzenlenen yastık kılıfı boyama workshopunda ben kızlarımın adını yazıp,boyadım :) 

Deniz aşığı benim için bu model favorim oldu...


Pamuk ipliğinde hayat bulan renklerin dünyasına keyifli bir yolculuk yaptık.




Her zevke özel, doğa ile bütünleşen tasarımlar…

Yaşamın her alanında olduğu gibi dekorasyonda da modayı takip eden ve önemseyen, yenilikçi marka Cottonbox, pamuk ipliğinin zarif dokunuşu ile birleştirdiği tasarımlarıyla doğanın uyanışını yeniden yorumluyor. Doğada hayranlık uyandıran tüm renkleri barındıran yeni koleksiyon, nostaljik seçimlerden modern çizgilere, vintage tasarımlardan klasik ürünlere kadar tüm zevklere hitap edebiliyor. 40 yılı aşkın tecrübesiyle hizmet veren Sümaş Tekstil’in markası olan Cottonbox’ın ürün gamında bebek takımlarından genç grubuna, nevresim takımlarından nakışlı ve baskılı pike setlerine, yatak örtülerinden masa örtüsü, bornoz ve havlulara kadar çeşitlilik bulunuyor. 


Sağlıklı uykunun önemini bilen marka…


Saf yumuşaklığı ve kusursuz dokunuşu kullanıcısına hissettirmek için ürün gruplarında sadece pamuk ipliği kullanan Cottonbox, özel baskı tekniği sayesinde insan sağlığına zararlı olabilecek hiçbir maddeyi içermiyor.




Etkinlik ile ilgili paylaşımları #renklerindünyası nda görebilirsiniz...

2 yorum:

  1. nevresim lerini henüzkullanmadım ama bayıldım desenlerine etkinlikde çok güzel olmuş canım :) mira kuzuyada bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok renkliydi çok guzeldi. Ve herzamanki gibi samimi...

    YanıtlaSil