4 Nisan 2016 Pazartesi

KUNG FU PANDA 3 GALA GÖSTERİMİ

KİNDER SUPRİSE

KUNG FU PANDA 3 GALASI




Mavi kizim ile birlikte "Kung Fu Panda 3" filminin galasına, Kinder Suprise sponsorluğunda,sevgili Dinamik Anne Tuğba'nın daveti ile Kanyon Cinemaximum 'a gittik.



Film başlamadan önce güzel bir kahvaltı yaptık,sonra mısırlarımızı ve içeceklerimizi alıp,ortalarda bir yere oturduk.Filmin önceki serilerini izlediğimiz için,merakla filmin başlamasını bekledik.3 boyutlu olmasının heyecanı da vardı...



Mavi'nin ilk 3 boyutlu film deneyimi oldu :) 




Animasyon tarihinin en başarılı serilerinden biri olan KUNG FU PANDA 3, şu ana kadar ki en komik macerasıyla geri dönüyor. Po'nun uzun süredir kayıp olan panda babası ortaya çıkınca tekrar bir araya gelirler. İkili müthiş yeni pandalarla tanışmak için gizli panda cennetine doğru yola çıkarlar. Ancak doğaüstü kötü adam Kai'nin, bütün Çin'deki kung fu ustalarını yenmeye başlaması üzerine, Po imkansız bir görevi yerine getirmeye çalışır. Bir köy dolusu cana yakın, sakar pandayı eğitmeli ve onları Panda ustası haline getirmelidir.... 
Sizce panda başarabildi mi ? 



Film sonrası toplandık,aynı kareye sığdık.Beni görebilen var mı :)

Filmin karakterleri Kinder Surprise’lerdeymiş. Biz şimdiden seriyi tamamladık bile. Bu maceraya siz de ortak olun!



8 yorum:

  1. Looks like you two had a fun time. Your little girl is adorable. Happy new week.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel, yıllar öncesi oğluşumla gittiğim sinema günlerini hatırlattı bana bu görüntüler.Ne çabuk büyüyor bu çocuklar, çok özledim o günleri galiba ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım evet zaman çabuk geçiyor,ben de tadını çıkarmaya çalısıyorum ama buyudukleri zaman da ayrı keyifli oluyordur eminim...

      Sil
  3. Ne çok eğlenmişlerdir minikler.Bende kızlarımı götüreyim bu filme ♥

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ne kadar kalabalıksınız ama gördüm seni :)

    YanıtlaSil