16 Şubat 2016 Salı

SOSYAL ANNEM İLE 14 ŞUBAT ETKİNLİĞİ

SEVGİNİN RENGİ KIRMIZI

Sosyalannem blogunun güzel yazarı, blogger Fatma Doğan 'ın daveti ile Bostancı Plus Hotel'de toplandık.Etkinliğin konsepti 14 şubat sevgililer gününe özel kırmızıydı.Sevginin rengi kırmızı dedik ve hepimiz bu güne özel kırmızı detaylı giyindik.Etkinlik sevgili Fatma'nın açılış,tanıtım konuşması ile başladı,sponsarların konuşması ile devam etti.Çok değerli bilgiler öğrendim,ürünleri deneyip tek tek detayları sizinle paylaşacağım...


Plus Hotel Bostancı Ataşehir Anadolu yakasının merkezi Ataşehir, Bostancı’da. İstanbul’un ana ulaşım hattı E-5 karayolunun yanında, kolayca ulaşılabilen konumunun yanı sıra İstanbul’un her yerine kolayca ve trafiğe yakalanmadan kapısının önündeki metro istasyonundan gidebilirsiniz.Bizi güler yüzlü personeli ile misafir ettiği için çok teşekkürler.





Masalarımızı süsleyen, çok ince düşünülmüş,  el emeği ürünler vardı.

 


Sosyanannem'in tasarım pastası ve kurabiyeleri SİSBEATOLYE tarafından yapılmış,lezzeti de görüntüsü kadar harikaydı.
En tatlı atıştırmalıklar tabiki yine TATLIMO dan gelmişti.Güne özel kalpli buketlerine hayran kaldım.
Kalpli fincalarda skulentler FEELGOOD.CO  tarafından buyuk bir zevkle paketlenmişti.Mutfağımda harika bir dekor oldu.
Minik küvet içinde mis kokulu taslar İKON SABUNU dan.
Kırmızı keçeden yapılmış çanta KEÇELİ HAYALLER. 
Mis kokulu organik sabun TRALLES FARM dan.Benim sabunum gül kokulu,keşke kokusunu gönderebilsem size...


















Birbirinden değerli sponsorlara sonsuz teşekkürler.

Ayakkabı DeviKliksaDermokilDimesVissmateFarmasiİkon SabunFreşaAlev SavarPakmayaAnne Kız TasarımRevoxEyüp Sabri TuncerVividentFeel GoodMinitoliaTralles FarmLavYuva MayaSisbe AtölyeCosmedOdak ParfümeriCeylin TokaPierre CassiSleepyOmoRealMikro-GenSplatHolikaKeçeli HayallerEco CottonMehtapStilevisMarka BebeBerrak TurşuVpleksihomeDagi StoreIziwash


Etkinliğe katılan Değerli Blogger Arkadaşlarım;



Bu güzel sevgi dolu etkinlikte sizinle olduğum için çok mutlu oldum.Fatmacığım davetin,emeğin,samimiyetin için tekrar çok teşekkürler.

Etkinliği sosyal medyada sevgininrengikirmizi hashtagı ile takip edebilirsiniz.


19 yorum:

  1. Ayaklarına sağlık Ahu'cum seni tanımak büyük keyif oldu benim içinde.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma'cım sizinle olmak ayrıcalıktı,ben teşekkür ederim tekrar...

      Sil
  2. Çok güzel bir gündü güzel anne :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızkıza harika bir sevgililer günü oldu canım :) teseşkürler,sevgiler...

      Sil
  3. Bu güzel etkinlikte sizlerle beraber olmak çok güzeldi. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim içinde çok güzeldi birgülcüm.Sevgiler...

      Sil
  4. cnm yine birlikte olmak çok güzeldi,kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok mutlu oldum yine beraber olmaktan canım.çok öptüüümmm :)

      Sil
  5. hepinizi tanımak çok güzeldi.Tekrar bir araya gelmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. Ahucum seni tanıdığım için çok mutluyum tekrar görüşmek üzere çok keyiflibir gündü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ececim bende çok mutlu oldum,tekrar görüşeceğiz :) sevgiler...

      Sil
  7. Merhabalar,
    tekrar çok teşekkürler.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir etkinlikti instagramda takip ettim harikaydınız ♥

    YanıtlaSil
  9. İyiki geldin iyiki hep birlikteydik canım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tekrar çok teşekkürler,sizinle olmak ayrıcalıktır benim için.Sevgiler...

      Sil
  10. Tanışmak çok güzeldi. Tekrar görüşmek üzere 😊

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle hepiniz harika görünüyorsunuz,bu tür sosyal etkinlikler insanların tanışması,kaynaşması için mükemmel oluyor.Umarım ben de böyle güzel bir organizasyon içinde sizlerle beraber olup geleceğe güzel anılar biriktirebilirim....hepinize sevgiler.....

    YanıtlaSil