5 Şubat 2016 Cuma

İKİ PRENSES ANNESİ AHU

Merhaba,


İki prensesli bloğuma hoşgeldiniz... 

Anne-Çocuk,Kadın ve Yaşam ile ilgili herşey...



1985 İstanbul doğumluyum.İstanbul'da yaşıyorum.Bahariye ilköğretim,Kadıköy Kız Lisesi ve Anadolu üniversitesi işletme fakültesi mezunuyum.2 yıl İngilterede aldığım dil eğitiminden sonra kendi butik otelimizde (esans hotel) turizmci olarak çalışmaya başladım.

24 yaşımda evlendim ve bir sene sonra plansız bir gebelik ile (4 ay kesintisiz bulantılar sebebi) iş hayatıma ara verdim.Sonra başlamayı düşünürken kızım 20 aylıkken, 2.kızıma hamile kaldım :)2 yaş arayla iki kızım var.Hep hayalimdi kızımın olması,çok şükür iki tane oldu.Büyük kızımın adı MAVİ ADA,küçük kızımın MİRA.Bu sebeple beni instagram hesabımda #mavimira olarak da görebilirsiniz.

https://www.instagram.com/ahudemirli/

Kitap yazmıyorum sadece hayatımı,deneyimlerimi paylaşıyorum;ama kim bilir belki bir gün kitap olur...



Keyifli okumalar..Yorumlarınızı bekliyorum.
SEVGİLER...

0 yorum:

Yorum Gönder