8 Şubat 2016 Pazartesi

MODERN MEYHANE / JANJAN BY 360

 MODERN MEYHANE 


Tarçın events daveti ile İstanbul Hilton Kozyatağı Otel'inde Janjan by 360 da yine toplandık.
Açılışında harika bir gece geçirmiştim, ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz http://www.ahudemirli.com/2016/01/janjan-by-360-acilisi.html 
Bu sefer ''Modern Meyhane'' menüsünün lezzetlerinin tadına bakmak için blogger arkadaşlarım ile beraberdik.

JanJan by 360 iki kısımdan oluşuyor;

  • JanJan Sahne (Sahne şovları eşliğinde yemek yenilen yer)
  • JanJan Restaurant (Modern meyhaneciliğinin büyük bir incelikle hizmet verdiği yer) Ayrıca bu bölümde birde kış bahçesi bulunuyor.
Biz bu akşam JanJan restaurant bölümünde, birbirinden lezzetli menüyü denedik.Sonrasında mutfağıda ziyaret edip,teşekkürlerimizi söyledik.Sıcacık,içten çalışanları ile çok rahat bir ortam.
Ayrıca bu akşam tüm içtenliği ile bizimle ilgilenip,tek tek bütün yemeklerin hikayesini anlatan işletmeci Uğur Bey'e çok teşekkür ediyorum.


Menüler orjinal plak kapağında geliyor.Menüden önce tek tek kapaklar inceleniyor tabiki.Harika bir nostalji düşünülmüş.


 

  • Narlı fıstıklı salata
  • Sushi görünümlü çiğköfte (bu isme bayıldım çok sempatik olmuş,çiğ köfte ters çevrilip,kesilip servis ediliyor.Sushi görünümlü yani ,nar eşkisine bandırılıp sushi gibi yeniliyor,super fikir)
  • Patlamış Mısır Karides (karides sevenler için farklı bir lezzet)



  • Bütün lokum bonfile (ben et yiyemediğim için bunun yorumlarını paylaşabilirim,Kesildiğinde ortası çiğ gözüküyor;fakat değilmiş smoked pişmiş bonfile;ama tabiki isterseniz daha fazla pişirilebilir)
  • Peynir Fondü (Ekmek içinde erimiş peynirler,Sunumu ile lezzeti birarada)Peynir benim vazgeçilmezim.
  • Ahtapotlu Kurufasulye (nasıl olur denemeyin biz merakla bekledik,ahtapotun tadı suyuna karışmıyor,çıtır dışı) 

 


  •  Midye Dolma (ben midye dolma hastası olarak çok sevdim)
  • Pastırma Turşusu 
  • Kemiksiz haşhaşlı tavuk kanadı (çıtır çıtır çocuklarda sevebilir bence) 



  • Patlıcan Gratin (patlıcanın köz kokusu tadı denemelisiniz)
  • Hamurda bütün kaya levreği

 


  • Zeytinyağlı Ayva (ilk defa ayvayı bu şekilde denedim.çok sevdim.evde denemeli hemen)
  • Kokoreçli muska böreği
  • Osmanlı usulü baharatlarla leziz bir tavuk


Tatlı menüsü geldiği zaman herkes ilk önce bir fotoğraf çektirmeli :)

 


  •  Balkabaklı cheesecake sufle (Sunumu bukadar mı şeker olabilir,Saksıda pamuk şekeri)
  • Fıstıklı katmer dondurma ile beraber...



Yemekten sonra JanJan sahne'ye geçtik.Eğlenmemek imkansız burada... 

Bu güzel gecede sizinle olduğum için çok mutlu oldum.Sevgilerle... 
BEGENDİM_PAYLASTİM --- ARENANDFAMİLY  --- ZÜBEYDESARA  


0 yorum:

Yorum Gönder