10 Mart 2016 Perşembe

MİLK SHAKE SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ

MİLK SHAKE DURULANMAYAN BAKIM Ve KORUMA

Sunrino Cosmetic tarafından üretilen bu harika ürün de kelebek kadınlar blogger etkinliğinin sponsorlarından oldu.



Öncelikle ürünün şişesi gören herkes de bir yeme isteği oluşuyor :) O kadar şeker ki... ''DİKKAT sakın kafayı yemeyin '' sloganı bile var...
Milk Shake bir İtalyan markasıdır.Kendine has yenilesi bir vanilya kokusu var.Whipped Cream (Köpük Krema).


Köpük formunda ve özel başlığı ile kullanımı çok pratik.Sadece saçımız da değil,vücudumuzda da kullanabileceğimiz için,inanılmaz güzel bir kokuya sahip harika bir ürün.İlk olarak ellerimde krem olarak denedim ve kokusuna bayıldım,yumuşacık bir hissi var.Yapışkan değil.

Saçı nemlendiren ve yapılandıran süt proteinleri içeriyor.
Benim boyalı ve röfleli saçlarımın tam da ihtiyacı olan böyle bir ürün.Bu hafta kullanmaya başladım.Fön çektirmeden önce denedim ve fönün daha kalıcı olduğunu fark ettim.

Nasıl Kullanılır?
Milk_Shake Pembe Köpük krema'yı temiz ve nemli saça uygulayın.Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalamanız öneriliyor.Baş aşağı tutarak rahatça uygulanıyor.




Türkiye'de ilk ve tek köpük saç bakımını eczaneler de bulabilirsiniz.

İletişim Detayları :
      İnstagram @sunrinocosmetic 

13 yorum:

  1. Milk Shake benimde gözdem oldu güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Henüz 2 defa kullandım ama kokusu bir şahaneymiş :)

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten seker gibi bayildim sisesine guzel gunlerde kullan canim

    YanıtlaSil
  4. Saç bakım köpüğü bu markayı ilk defa duyur-yorum ambalajı gerçekten çok şeker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim de ilk denemem bayıldım yumuşacık yapısına...

      Sil
  5. Bende çok seviyorum pembiş pembiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe pembe gönlümüzü alıyor hemen :)

      Sil
  6. Bende İrem gibi iki kez kullandım.Çok seveceğim galiba ♥️

    YanıtlaSil
  7. Hepimiz ilk başta kokusuna bayıldık sanırım.Ben elime geçtiği günden bu yana kullanıyorum.Kötü kokuların saçlarıma sinmesinide önlüyor çok sevdim.

    YanıtlaSil