10 Mart 2016 Perşembe

AVERZİO TEKSTİL ÜRÜNLERİ

AVERZİO


Kelebek kadınlar blogger etkinliğinde, Averzio Tekstil Ürünlerinden kişiye özel tasarımları ile kızım için Elsa karakterli yatak örtüsü hediye aldım.Öncelikle kızımı çok mutlu ettikleri için çok teşekkür ediyorum.Bu aralar inanılmaz bir Elsa aşkımız var.


Averzio'nun kumaşının ipek gibi bir yumuşaklığı var,Pike olarak da kullanılabilir.
Etkinlik sahibesi blogger arkadaşım @beğendim_paylaştım yazarı,Şerife'ciğime de çok teşekkürler.







Averzio iletişim bilgileri
0506 366 70 70

5 yorum:

  1. Bu Elsa'yı ben bile çok seviyorum:) güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
  2. Bu ara tum kiz cocuklarinda elsa aski var sanirim guzel gunlerde kullansin prenses :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bu aralar çok popüler elsa :) teşekkürler...

      Sil
  3. merhaba yazıda paylaştığınız site adresi averzio.com olması gerekiyor sanırım yanlış yazılmış mail adreside info1@ yerine info@averzio.com olarak kullanılıyor diye biliyorum bu firmadan bende birkaç ürün almışdım

    YanıtlaSil