7 Ocak 2016 Perşembe

MUTLU YILLAR-2016

YENİ YIL-2016


Yeni yıl Yeni yıl herkese kutlu olsun.... Yeni yıl yeni umutlar herkesin gönlüne göre olsun..
2015 in son günlerinde eşim ve iki kızımla beraber hatıra olsun istedim.Güzel bir yılbaşı çekimi yaptık.


-

Kızlarımın elbisesini H&M den aldım.Taçlarını da aynı yerden aldım.Genelde taçlarımız çok soruluyor.Kız annelerinin vazgeçilmezi taçlar.


Benim kırmızı elbisemde H&M den.Ayakkabılarımı Markafoni indiriminde İNCİ den yakaladım :) Bu yıl bloğumda bolca moda ve güzellik önerilerim olacak...



Her yeni yıl başka bir güzel.. 2016 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağınız güzellikler yaşatsın diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.Can Yücel'in güzel bir şiiri ile...




Mutlu Yıllar
Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
Rengârenk batan günü al karşına
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak
Kapat gözlerini bir hikaye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbindeki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt
Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana …
Can Yücel


I WİSH A VERY HAPPY NEW YEAR...

0 yorum:

Yorum Gönder