8 Ocak 2016 Cuma

AMWAY ARTİSTRY HYDRA-V SERİSİ

AMWAY ARTİSTRY HYDRA-V



Cilt kuruluğu her yaştan kadında rastlanan, oldukça yaygın bir durum ve cildin pürüzlü, sert ve mat görünmesine neden oluyor. Benim de yaz-kış çok kuruyan bir cildim var.Amway ürünlerini birçok çeşidini yıllardır kullanıyorum.Hatta üyeliğim bile vardı çok eskiden.Geçen ay gerçekleşen Tarçın Event 5 yaşında partisinde HYDRA-V serisi ile tanıştım ve hemen denemeye başladım.Kış aylarında cildim için harika bir ürün oldu.


ARTISTRY, bütün cilt tipleri için cildi maksimum seviyede nemlendirecek bir cilt bakım koleksiyonu geliştirdi. Nobel Ödüllü bir buluştan esinlenilerek formüle edilen ARTISTRY HYDRA-V Koleksiyonu, cildin daha yumuşak ve esnek olmasını sağlıyor.Bu tamda benim aradığım özellik.
Ben cildimde özellikle göz çevreme çok dikkat etmeye çalışıyorum ;çünkü makyaj yaparken en çok kullandığım ürün göz altı kapatıcıları.Göz altımın çok mor olmasından dolayı biraz şikayetçiyim.Bu sebeple göz çevreme çok iyi bakmam gerekiyor.Artistry serisinde en çok kulladığım ürün göz için canlandırıcı jel krem oldu.


ARTISTRY HYDRA-V Göz İçin Canlandırıcı Jel Krem 
Anında ve kalıcı faydalar sağlamak üzere göz çevresindeki deriyi tazeleyen ve nemlendiren, yoğun nemlendirici özellikli, yağsız bir jel kremdir. Hafif ve ipeksi dokulu ürün hızla emilir ve hızlı ve etkili nemlendirme sağlar. Bütün cilt tipleri için uygun olan ARTISTRY HYDRA-V Göz İçin Canlandırıcı Jel Krem gün içinde gerektiği zaman uygulanabilir ve böylece cildinize ihtiyacı olduğu anda nem desteği sağlar. 




Artistry serisinin videosu için tıklayın...

3 yorum:

  1. göz altında hiç morluk görmemiştim canım,
    bu krem çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim görmemene sevindim :) ürünlerin mucizesi...

      Sil
    2. canım benim görmemene sevindim :) ürünlerin mucizesi...

      Sil