5 Ocak 2016 Salı

AHU 30 YAŞINDA...

30 Yaşında Oldum


 Heeeey... Bugün (20 Aralık) benim dogum günüm mü? Boşver boşver değil.Niye? 30 olmuşum da ondan :)

Şaka tabiki yaşasın 30 yaş farkındalığı,hoşgeldin hayatın daha anlamlı olduğu yıllar.Herşeyin kıymetini daha iyi anladığın,değerlerinin oturduğu,farkındalığının arttığı yaş..

30 Yaş ile ilgili heryerde sadece ''30 yaş sendromu''ndan bahsedilmiş.NEDEN? Bence birazda güzelliklerinden bahsedin lütfen.


 Aman da Aman 29 muş :) 29+1 30muşşşş
Şakası güzel tabi ama 20.yaş günümü dün  gibi hatırlıyorum.İngilteredeydim.Au-pair olarak kaldığım aileyle beraber kutlamıştım.''2 li yaşlar ne tuaf alışırım demiştim'' :) çok komikmiş.20 li yaşlar hemen geldi geçti.Kavak yellerinin estiği dönemim bittiği için çok mutluyum.

Tabiki içimdeki çoçuk hep yaşasın,o ayrı :)






Ailemle,sevdiklerim ile nice sağlıklı yıllara...
Ahu is 30 now.Yuppiiiiiii 

0 yorum:

Yorum Gönder