24 Kasım 2015 Salı

TARÇIN EVENTS 5 YAŞINDA




TARÇIN EVENTS 


Tarçın events'in kurucusu,sevgili Fatma Samsa Yılmaz'ın davetiyle cumartesi günü harika bir etkinlikteydim.5.yaşını İstanbul’un en güzel mekanlarından olan 360 east moda’da brunch daveti ile kutladı.

360 East moda nerede?

Double Tree by Hilton Moda'nın en üst katında, süper bir manzarası var...





Tarçın Events'in 5. yıl kutlamasında blogger,basın,sanat dünyasından pek çok önemli isimler vardı. Ben de orada olduğum için çok şanslıyım,çok teşekkür ediyorum.Etkinlikte hepsi birbirinden değerli blog yazarları ile tanışma fırsatım oldu.


Radyo D'nin en şeker programcısı Sarı Şeker Sema da davetliler arasındaydı.Önceden tanıdığım ve çok sevdiğim Semacığım ile burada karşılaşmak harika oldu.

Bu güzel günde bir çok ürün ile tanıştık.
 Activia, Saçbakım, Kliksa, Cosmed,Bebak,Mustela,mamipower,Scotch brite,3M,postit,Topic Crem, Cook, Amway,Elektrolux, Shoe City Comfort, Shoe City Kids,Online İçecek, Lesoleil Şampuan markalarından tüm katılımcılara hediye ederek uğurladı.Ürünler ile ilgili detaylı bilgileri paylaşmaya devam edeceğim...


Etkinlik videosunu izlemek isteyenler...







Tarçın Event’s kimdir?

   Bilindiği üzere sosyal medya artık  günümüzde çok önemli bir hale geldi.Herkes aktif olarak kullanıyor ve birçok verilerede sosyal medya kanallarıyla ulaşıyorlar.
Bütün Aplus firmalar sosyal medya ağlarını aktif hala getirerek bu alandada liderlik sağlamıştır. Bu konuda Sosyal medyanın nabzını tutan bloggerların önemi göz ardı edilemeyecek kadar fazladır. Artık tv,gazete ve dergi için basın ne ifade ediyorsa,sosyal medya içinde Bloggerlar aynı anlama gelmektedir.

Reel kullanıcıların deneyimleri ile farklı birçok kesimden insana ulaşabiliriz.Burada sizin için varız. Firmanızı sosyal medyada aktif hale getirmek,sesinizi duyurmak ve ürünlerinizi ön plana çıkartmak istiyorsanız  ‘’doğru yerdesiniz…’’ 


Kutlama pastasını sevgili Çilem yapmış.Ben kocaman bir dilim yedim :) çok lezzetliydi. İnstagram da @simariktatlar_cilem 



Fatma Samsa Yılmaz açılış konuşmasında;
Misafirlerine iş yapılarından ve neler yaptıklarından bahsettikten sonra, insanların ilk duyduğu sesin anne kalbinin sesi ve dokunuşu olduğunu bu yüzden iyi insan olmak için iyi anneler olmanın önemli olduğunu söyledi.Bu beni gerçekten çok etkiledi.Biz de hep deriz mutlu anneler,mutlu çocuklar,mutlu bir dünya...


Nice güzel yıllara Tarçın Events,başarılarının devamını diliyorum...


Fotoğraflar Uba Foto



Etkinlik detaylarını #tarcinevents5yasinda  #tarcinevents360eastmoda etiketlerinde bulabilirsiniz.




0 yorum:

Yorum Gönder