1 Aralık 2015 Salı

UBA FOTO / FOTOĞRAF AŞKI

UBA FOTO

Geçen hafta katıldığım Tarçın Events 5 yaşında kutlamasından çok güzel fotoğraflar geldi.Uba Foto Hollywood prodüksiyon.Ben fotoğraflarıma hayran kaldım.Işığın bu kadar güzel kullanılması harika değil mi?



Kimine göre bir anı biriktirme yöntemi kimine göre hayata tanıklık etmek kimine gör ise bir tutku...
Ben de her kadın gibi fotoğraf çektirmeyi çok seviyorum.Sırada doğum günü fotoğraflarım var.


Event de, çok sevdiğim blogger arkadaşım Elif (bademlebuduk) ile bu fotoğrafımıza da bayıldım.




3 yorum:

  1. canım ne güzel bir kare bu
    sevgiler ahucummmm

    YanıtlaSil
  2. merhaba :)
    Ahu hanım yazınızı cok büyük keyif ile okudum ve dededen toruna bir fotoğrafçı olarak inanıyorumki rahmetli dedem de mutlu olmuştur.
    21 yıl bu mesleği aşk ile yaptım güzel bir ışık güzel bir poz görünce dayanamayıp deklanşöre basıyorum buda o karelerden biri bir kere daha teşekkürler doğum günü çekiminizide planlayalım artık :)
    kızlarınıza sevgiler

    YanıtlaSil