1 Temmuz 2016 Cuma

AMASRA ve SAFRANBOLU

Merhabalar Blog Dünyası,

Kısa tatil kaçamaklarının vazgeçilmez adresi Karadeniz'in batısında bulunan Amasra ve Safranbolu gezimiz.Kızlarım olmadan önce eşimle beraber gitmiştik.Şimdi kızlarım ile beraber.

AMASRA

 Amasra da yeşile doyduk mu? EVET...
Uzun güzel bir sahili var.Yürüş yapıyoruz ilk önce.Çocuklarla kalesine çıkmayı hiç düşünmedik tabi ama daha önce çıkmıştık,çok güzel bir manzara.Sahilde sürekli kalkan tekne turları var.Bu sefer tekne turuna katıldık.Kesinlikle çıkmanızı öneririm.Şehri denizden görmek farklı bir duygu veriyor insana.Ayrıca arkada bulunan köprü daha bir güzel görünüyor.Birde gün batımına denk gelirseniz mükemmel.Dönüş yolunda da yunuslar eşlik ediyor.Görürseniz benden selam olsun...






SAFRANBOLU




Safranbolu bambaşka bir yerdeyim hissini veriyor.Sokakları,evleri tarihi kokusu hepsi burada.Puset yani çocuk arabası ile sokaklarında dolaşmak biraz zordu benden söylemesi.

Cinci haninda bol köpüklü bir türk  kahvesi içip tarihi içinize çekin.





Kristal Teras 

Koca bir dağın tepesinde cam bir teras düşünün ve asagida #tokatlikanyon u cok heyecanliydi.max 30 kisi cikabiliyor ve giris sadece 3lira😉 manzarayı hayal bile edememistim.






Bir sonraki gezi yazımda görüşmek üzere.Sevgiler.

6 yorum:

  1. Ahucum harika bir gezi olmuş Amasra'yı ben de çok beğenmiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkürler canım,batı karadeniz bukadar guzel ise dogu karadenizi dusunemıyorum.en kısa zamanda gideriz umarım:) öpüyorum...

      Sil
  2. Baykal baykal takip etmiştim zaten turunuzu canım benim ve güzel gidilecektir listesine ekledim 😂😂😂

    YanıtlaSil
  3. canım benim umarım en kısa zamanda gitmeni diliyorum cok opuyorum...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yer ya umarım bir gün kızlarla bizde gider görürüz...daha çok yer var listede gidilecek görülecek :) teşekkürler cnm bu arada çok tatlisiniz

    YanıtlaSil
  5. Safranboluya gitmeyi çok istedim bir türlü nasip olmadı.. Çok güzelsiniz fotoğralarda maşallah ^^

    YanıtlaSil